”Fremtidens muligheder - nu med nutidens teknologi..”
Forening: Birkelse-Ryaa Antenneforening
Publiceret af: Thor Olsen
Dato: 29-01-2017 15:06:37
Kategori: Generelt

”Dit lokale fibernet kombinerer fremtidens muligheder - nu med nutidens teknologi..”

Nu kom er vi et skridt nærmere fremtidens muligheder, antenneforeningen underskrev ny kontrakt d. 27 januar 2017, dette foregik på Racing Arena Aalborg som lagde rammer til møde imellem bestyrelsesformænd i antenneforeningerne Birkelse/Ryaa, Biersted, Nørhalne og Sulsted og You See.
Under mødet blev der underskrevet en ny Gigaspeed aftale med leverandøren YouSee som havde sendt toppen af YouSee ledelsen, Anders Kjær-Jensen og Jesper Jensen til at underskrive deres del af aftalen.
Gigaspeed aftalen er en teknisk opgradering/modernisering af vores antenneforenings anlæg, der gør det i stand til at udnytte fremtidens muligheder inden for stabil og højhastighedsbredbåndforbindelser helt op til 1,2Gbit. (1200Mb)
YouSee vil i løbet af 2017 kunne tilbyde hastigheder på 500Mb bredbånd, og måske endda mere som standard abonnement, hvis behovet er der for hurtigt og stabilt højhastighedsbredbåndsforbindelse, da man de næste mange år uden problemer leverer det, som markedet tilbyder inden for streaming tjenester, som kræver 500Mb og højere download hastigheder.
Aftaleforhandlingerne om Gigaspeed har stået på i næsten to år, så det er med stor tilfredshed at formanden og den samlede bestyrelse kan se fremad og tilbyde foreningens medlemmer stabile produkter fra leverandøren YouSee, der sikrer medlemmerne højhastigheds fibernet og tv i fremtiden.

Kom og hør mere om projektet på vores kommende generalforsamling 15 marts 2017, hvor du også har mulighed for at møde vores konsulent Jesper Jensen fra YouSee.

Birkelse - Ryaa Antenneforening
Nyvej 5